DesignLab by CIKE x Milk

Zdieľame know-how

DesignLab je séria workshopov pre grafických dizajnérov vedených art-directorom štúdia Milk. CIKE organizuje DesignLab jednorazovo v prvej polovici roku 2019 v Košiciach.

V období troch mesiacov získavajú mladé dizajnérske talenty jedinečnú príležitosť nadobudnúť bohaté skúsenosti v oblasti komplexnej vizuálnej komunikácie. Obohatia svoje portfólio, nadobudnú konkurenčnú výhodu a za krátky čas získajú nové kontakty. Zároveň tieto získané skúsenosti už počas DesignLabu uplatňujú na konkrétnych zadaniach pre firmy a organizácie.

Spolu so štúdiom Milk sme pripravili 6 celodenných workshopov. Jednotlivé workshopy doplnia ďalší experti z praxe v daných oblastiach. Vrcholom DesignLabu bude účasť na By Design konferencii v Bratislave s prístupom do backstage a kritickým vyhodnotením jednotlivých talkov. Účastníci navyše získajú relevantný feedback na svoju prácu a vybraným účastníkom bude ponúknutá dlhodobá spolupráca s Creative Industry Košice.

Rozvrh a obsah workshopov

Informácie pre vybraných účastníkov DesignLabu:

  • 1 Kto je dizajnér a čo by mal ovládať // 21/2 + večerný program 

Všeobecný workshop, ktorého cieľom je najmä dovysvetliť základy dizajnu. Teoretický úvod o tom, čo je dizajn a kto je dizajnér, aké zručnosti by mal dizajnér ovládať, čo je to vizuálna komunikácia a aké sú jej presahy a ciele.

  • 2 Základné znalosti podnikania // 7-8/3

Ako si nastaviť ciele a procesy, projektový manažment – ako na plánovanie, timing a krízový manažment, finančný manažment – ako naceňovať a správne ohodnotiť prácu, klientský servis – ako si budovať vzťah s klientom a komunikovať s ním, interná komunikácia a ako si nastaviť štruktúru firmy (tímy a role), freelancing vs. práca v agentúre – výhody a nevýhody

  • 3 Cieľové publikum, základne princípy komunikácie a marketingu // 28/3

Cieľové publikum – ako ho identifikovať a spoznať jeho potreby, ako ho osloviť a udržať, strategické a marketingové plánovanie – nastavovanie priorít, identifikácia objemu práce, základy marketingu

  • 4 Budovanie brandu // 25-26/4

Ako komunikovať biznisové ciele prostredníctvom dizajnu, základy brandingu - ako vzniká značka a čo ju robí silnou, základné princípy a metódy pri tvorbe značky

  • 5 Kreatívny proces // 16-17/5

Ako si efektívne nastaviť kreatívny proces od zadania po výsledok, typy kreatívnych prístupov a riešení problému, ako pracovať a tvoriť v tíme, ako zapojiť klienta do kreatívneho procesu

  • 6 Sales a self-promo // 30-31/5

Ako predať seba a svoju prácu, ako získať a udržať si klienta; prezentačné zručnosti – ako prezentovať a tvoriť prezentácie

  • + By Design Conf // 8-9/6

Mentor

Lead mentorom je Martin Jenča a.k.a. Žltý, ktorý je zakladateľom, hlavným grafickým dizajnérom a art directorom brandingového štúdia Milk. Ako spoluorganizátor a kurátor konferencie By Design prináša na Slovensko hviezdy svetového dizajnu. Okrem iného je šéfredaktorom magazínu Backstage talks o tom, ako môže dizajn zmeniť biznis k lepšiemu. V neposlednom rade je spoluzakladateľom agentúry Folk, ktorá sa venuje systematickej propagácii dobrých myšlienok, produktov a služieb. MILK studio stojí tiež za vizuálnymi identitami značiek ako Pohoda Festival, STV1/STV2, The Invisible Hotel či Viktor Frešo book. 

Spájame disciplíny pre inovácie

Myšlienka DesignLab-u spočíva v zvýšení kvality lokálnej dizajnérskej produkcie a podporenie celkovej propagácie kreatívneho priemyslu na Slovensku.

Creative Industry Košice je v tomto prípade facilitátor. Umožňujeme zmenu, spájame disciplíny a sektory s jednoduchou víziou - posúvať mesto Košice vpred.

Partneri

Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac informácií.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close