Barbara Roussnaaková
01.02.2017
4 min

Základy marketingu pre každý nápad

Každý nápad potrebuje kvalitný marketing, aby o ňom bolo počuť! Spolu s marketingovou manažérkou Auparku Petrou Juhásovou a zakladateľom Opre' cider Gabom Oprendekom si na štyroch workshopoch pripravíš marketingovú stratégiu pre svoju firmu a vstúpiš na trh pripravený uskutočňovať veľké veci!

Prihlás sa na akreditovaný vzdelávací kurz Ministerstvom školstva vedy a výskumu SR, ktorý zahŕňa 4 workshopy spolu za 80 €. Registrovať sa môžeš tu: http://bit.ly/ZakladyMarketingu_jar2017

PROGRAM:  
ANALÝZY // ŠTVRTOK 9. marec od 17:00 hod.  
- Zoznámenie & warm up 
- Predstavenie fiktívnej firmy, na príklade ktorej si budeme počas všetkých workshopov vysvetľovať teoretické základy 
- Analýza konkurencie a trhu 
- Vypracovanie analýzy pre fiktívnu firmu - práca v skupinách 
- SWOT analýza  
- Vypracovanie SWOT analýzy pre fiktívnu firmu - práca v skupinách 
- Domáca úloha - príprava analýzy pre tvoj nápad. Konzultovanie možné emailom s Gabom alebo Peťou.  

STRATÉGIE // ŠTVRTOK 16. marec od 17:00 hod.  
- Strategická príprava pre vstup na trh 
- Strategická priprava pre fiktívnu firmu - práca v skupinách 
- Nájdenie vhodnej pozície medzi konkurentmi (positioning) 
- Nájdenie vhodnej pozície pre fiktívnu firmu - práca v skupinách 
- Ako si zadefinovať cieľovku (targeting) 
- Targeting pre fiktívnu firmu - práca v skupinách 
- Domáca úloha: príprava stratégie pre tvoj nápad. Konzultovanie možné emailom s Gabom alebo Peťou.  

IMPLEMENTÁCIA // ŠTVRTOK 23. marec od 17:00 hod.  
- Stratégie pre vstup na trh 
- Príprava stratégie pre fiktívnu firmu - práca v skupinách 
- Ako si určiť vhodný produkt, cenu a distribúciu 
- Určenie produktum ceny a distribúcie pre fiktívnu firmu - práca v skupinách 
- Nastavenie ceny pre produkt/službu 
- Nastavenie ceny pre fiktívnu firmu - práca v skupinách  
- Domáca úloha: Určenie ceny, distribúcie atď. pre tvoj nápad. Konzultovanie možné emailom s Gabim alebo Peťou.   

KOMUNIKAČNÝ MIX , SOCIÁLNE MÉDIA, BRANDING // ŠTVRTOK 30. marec od 17:00 hod.  
- Príprava komunkačného mixu pred vstupom na trh 
- Príprava komunikačného mixu pre fiktívnu firmu - práca v skupinách - Sociálne média (Facebook, Instagram, Snapchat atď.)
- Ako si vybrať tie správne pre môj nápad a ako s nimi pracovať 
- Sociálne média pre fiktívnu firmu - práca v skupinách  
- Branding 
- Sila značky 
- Vytvorenie brandu pre fiktívnu firmu - práca v skupinách 
- Domáca úloha: Vytvorenie komunikačného mixu pre tvoj nápad. Konzultovanie možné emailom s Gabim alebo Peťou.  

Prihlás sa na akreditovaný vzdelávací kurz, ktorý zahŕňa 4 workshopy spolu za 80 €. Registrovať sa môžeš tu: http://bit.ly/ZakladyMarketingu_jar2017

O lektoroch:  

Petra Juhásová (LinkedIn) je manažérkou marketingu nákupného centra Aupark Košice. Počas svojej vyše 20ročnej kariéry už pracovala v denníku Korzár, v televíziách TV Naša, TV Global a TV Joj. Po vysokej škole tiež zodpovedala za internú a externú komunikáciu pre medzinárodnu spoločnosť GETRAG Ford Transmissions. Spoznajte Petru v tomto videu: http://bit.ly/2eogXUM  

Gabriel Oprendek (LinkedIn) založil spolu s bratom Radoslavom značku Opre' Cider. Dnes je to jeden z najúspešnejších slovenských ciderov vôbec. Študoval marketing & ekonómiu na Aalborg Universtiy v Dánsku a prešiel si aj marketingovou stážou zameranou na marketing a predaj v Kapskom meste v Juhoafrickej republike.

Spoznajte Gaba v tomto videu: http://bit.ly/2eZ8Nyn