Magdaléna Haľková
22.09.2016
2 min

Chcete vidieť ako myslí váš zákazník? Pozrite sa na to, ako používa vašu službu

Máte nápad na novú online službu alebo stránku? Chcete prerobiť svoju starú webstránku aby bola nielen krajšia ale aj efektívnejšia? Na našom workshope sa naučíte ako pripraviť jej návrh tak, aby odrážal skutočné potreby a očakávania budúcich používateľov. A ušetríte tak budúce náklady na programátora a grafika.

K tomu vám pomôže workshop zameraný na používateľskú skúsenosť v piatok 7. októbra, ktorý bude predchádzať workshopu Online marketing s minimálnym rozpočtom. Pri prihlásení na oba workshopy ponúkame zvýhodnenú cenu (viac info nižšie).

Program workshopu:

1. Ako zistiť čo ľudia potrebujú
*príkladová štúdia
- Užívateľský výskum, kvalitatívne a kvantitatívne metódy - pozorovanie, denník, persony
- Ako používateľa segmentovať podľa potrieb
- Definícia cieľa - storyboardy, storytelling 

2. Informačná architektúra webovej stránky
- Ako zostaviť obsah webu podľa používateľských potrieb
- Spôsoby triedenia informácií
- Časté chyby v štruktúre webu
- Rýchle prototypovanie a wireframy - papier, powerpoint a ďalšie nástroje - Balsamiq, Axure, a i.

3. Interakčný dizajn
- Základy použitelnosti
- Heuristická analýza - 10 princípov 
- Vizuálny a informačný dizajn - typografia, rozloženie, navigácia.
- Experimenty a ich meranie - A/B/X testovanie, user recording 

KDE: Kasárne/Kulturpark
KEDY: 7.10., 13:00-17:00
Cena workshopu je 20 € a registrovať sa môžete tu: http://bit.ly/UX_workshop


Ak by ste mali záujem zúčastniť sa aj Online marketingu s minimálnym rozpočtom, napíšte našej manažérke pre vzdelávacie aktivity Baške na barbora.spisakova@cike.sk.