Magdaléna Haľková
08.07.2016
2 min

Ukáž sa na sociálnych sieťach // workshop

Naučte sa využívať sociálne siete tak, aby ste sa nestratili v newsfeede svojich fanúšikov. Celodenný workshop s Petrom Kučerkom bude zameraný na reklamu na facebooku, jej fakturáciu, na tvorbu komunikačnej stratégie, instagram, blog a mnoho ďalších tém rozdelených do troch blokov.

V PRVEJ ČASTI sa budeme venovať tomu ako si nastaviť komunikačnú stratégiu tak, aby prinášala výsledky. Témami budú:

  • Zásady komunikácie - business cieľ
  • Cieľová skupina
  • Stratégia komunikácie a ciele, ktoré chcem dosiahnúť
  • Tvorba contentu a nové typy a možnosti
  • Ako vyhodnocovať a merať, čo nájdem v štatistikách

Facebook už dávno neponúka biznis stránkam komfort, kedy by sa ich obsah zobrazoval všetkým fanúšikom. Neustále svoj algoritmus upravuje a preto, ak chcete byť viditeľní, musíte zvážiť možnosti reklamy. Tu sú témy DRUHEJ ČASTI:

  • Ako určovať rozpočet na FB
  • Obľúbené taktiky akvizície fanúšikov
  • Reklama na Facebooku
  • Ako fungujú reklamy a aké sú možnosti
  • Nastavenia, fakturácia a dane
  • Tvorba reklám a ich analýza
  • Power Editor
  • Remarketing

V TRETEJ ČASTI sa budeme venovať aj ďalším sociálnym médiám, ktoré môžete využiť pri prezentácii vášho nápadu v online marketingu:

  • Blog
  • Instagram
  • Snapchat

Ukáž sa svojím fanúšikom na sociálnych sieťach a nauč sa správne využívať štatistiky na workshope s Petrom Kučerkom. 
Workshop prebehne 30. júla medzi 9:00-17:00 v Kasárňach/Kulturparku. Prihláste sa čím skôr, pretože kapacita je obmedzená. Cena za celodenný workshop je 45 € a registrovať sa môžete tu: http://bit.ly/PredvedSa_registracia


PETER KUČERKA už pripravoval kampane pre Slovak Telecom, Ryba Košice, Komunálnu poisťovňu a stojí aj za ocenenou kampaňou Deň neprečítaných kníh pre Martinus.sk. Pôsobil tiež ako manažér sociálnych sietí pre Pixel Federation a pomáhal s komunikáciou pre Popradskú kávu či Kompot.sk. Viac referencií na Petrovu prácu nájdete (ako inak) na jeho LinkedIn profile tu.