Miroslava Rybárová, Marián Matusák
10.02.2016
3 min

Creative days - odbúravanie bariér kreativity // Generation 2020

Nebojíte sa tvoriť, prinášať a akceptovať originálne nápady a riešenia? Máte radi výzvy a netradičné zadania? Chceli by ste sa dozvedieť viac o tvorivom myslení? Súčasťou projektu Generation 2020, ktorý pripravuje Karpatská nadácia sú vo februári aj Creative days.

Pozývame Vás na workshopy „Creative Days“, ktoré sa uskutočnia 24. a 25. februára 2016 v čase od 13.00 do 18.00 hod. v Kasárňach Kulturparku (budova Bravo) v Košiciach.

Workshopy „Creative Days“, alebo „Tvorivé dni“ sú inšpiratívnymi a networkingovými podujatiami v rámci projektu Generation 2020. Ich cieľom je zapojiť regionálne a miestne organizácie a firmy do podpory mladých ľudí v regióne. 

Prostredníctvom workshopov organizácie a firmy spojíme s mladými ľuďmi, aby im v tvorivom procese pomohli zadefinovať reálne problémy a výzvy z ich prostredia, ktoré si zaslúžia nevšedné a inovatívne riešenia.

Priblížime Vám témy tvorivosti, dizajnového myslenia, pomôžeme objasniť širší význam kreatívnych a kultúrnych odvetví a potenciál spolupráce s mladými ľuďmi. 

Program (platný pre oba dni)
13:00 Registrácia 
13:15 Privítanie a predstavenie projektu Generation 2020
13:30 Hlavný program – Inšpirácia
Ako si vybudovať tvorivú sebadôveru?
Nakopnite svoju tvorivosť!
Čo je dizajnové myslenie?
Pravidlá tvorivosti? 
15:00 Prestávka
15:30 Hlavný program
Definovanie a formovanie výziev 
Diskusie, networking 
18:00 Záver

Registrácia je zadarmo, ale je potrebné sa registrovať vopred: http://bit.ly/CreativeDays_registracia

Workshop „Creative Days“ je jedným z viacerých postupných krokov projektu Generation 2020. Výzvy a problémy na ňom zadefinované budú predmetom výberu zadaní v ďalšej časti projektu Generation 2020  - tzv. Tvorivých projektoch. 

Mnohé riešenia globálnych, regionálnych, miestnych či podnikových problémov v dnešnej praxi sú viazané striktnými a ostrými hranicami konvenčných spôsobov. Dizajnové myslenie sa spolieha na naše prirodzené schopnosti byť intuitívnymi, rozoznávať modely a zákonitosti, a tvoriť nápady, ktoré sú jednak citovo zmysluplné, ako aj funkčné. Spojením mladých ľudí v projekte Generation 2020 s reálnym dianím, tvorivými procesmi a ich vedením skúsenými lídrami chceme podporiť novú generáciu v rozvoji samostatného inovatívneho a kritického myslenia na princípe „learning by doing“. 


Workshopy Creative Days sa konajú v rámci projektu Generation 2020, ktorý realizuje Karpatská nadácia s partnermi Creative Industry Košice, n.o., Karpatská nadácia Ukrajina, Basen, Nórsko.

Projekt je financovaný z Nórskych grantov, Slovensko - Ukrajina: Spolupráca naprieč hranicou www.norwaygrant.sk

Výška NFP: 297 088 EUR
Celkový rozpočet projektu: 330 097 EUR


                     www.norwaygrants.sk

NorwayGrants-JPG   o299_1644_b

Hlavný partner Karpatská nadácia

Logo centrovan

 Partneri projektu

Karpatská nadácia Ukrajina            CREATIVE INDUSTRY Košice, n. o.                       BASEN, Kirkenes
CF_logo_male_rgb                                  Druck                          basen  Logo-Sor Varanger