Magdaléna Haľková
06.11.2015
3 min

Základy marketingu pre rozvoj kreatívnych nápadov

Naučte sa základy marketingu s Petrou Juhásovou a Gabrielom Oprendekom. Počas 4 workshopov budete vytvárať marketingové postupy pre konkrétny produkt a následne ich aplikovať aj na vaše vlastné nápady.

Naučte sa základy marketingu s Petrou Juhásovou a Gabrielom Oprendekom. Počas 4 workshopov budete vytvárať marketingové postupy pre konkrétny produkt a následne ich aplikovať aj na vaše vlastné nápady.

V tímoch budete produkt analyzovať, vyberať cieľovú skupinu, vytvárať stratégie a značku, určovať cenu, spôsob komunikácie či distribúcie. Každú tému bude sprevádzať teoretický základ, prípadové štúdie či praktické úlohy.

PROGRAM:

1 – 02.12.2015 – 3 hodiny
Úvod a analytická časť:
- Warm-up & team work
- Základné teórie analýz a ako ich urobiť správne (resp. prečo) + zadanie
- Analýzy podľa zadania pre (zvolený ukážkový produkt, ktorý vám zatiaľ nepovieme)

2 – 09.12.2015 – 3 hodiny
Strategická časť:
- Využívanie analýz v praxi 
- Určenie segmentov trhu
- Výber cieľovej skupiny + dôvody prečo
- Ako správne umiestniť produkt/službu na trh
- Stratégie pre (zvolený ukážkový produkt, ktorý vám zatiaľ nepovieme)

3 – 16.12.2015 - 3 hodiny
Implementačná časť:
- Určenie si základných atribútov produktu
- Cenové stratégie a výber vhodnej ceny
- Distribúcia 
- Komunikácia a.k.a. reklama
- Implementácia pre (zvolený ukážkový produkt, ktorý vám zatiaľ nepovieme)

4 – (dátum ešte upresníme) – 3 hodiny
Brandingová časť:
- Základy a pravidlá brandingu
- Ako robiť branding pre (zvolený ukážkový produkt, ktorý vám zatiaľ nepovieme)
- FOLLOW-UP – nástroje pre pokračovanie nápadu  

Z každého stretnutia vyplynie domáca úloha, v ktorej budete aplikovať poznatky na váš vlastný projekt. V závere spolu so školiteľmi bude priestor na konzultáciu a výsledkom ucelený marketingový plán, na mieru šitý vášmu vášmu nápadu.


O lektoroch:

Petra Juhásová je manažérkou marketingu nákupného centra Aupark Košice. To má k dispozícii vyše 140 obchodov na troch podlažiach.

Gabriel Oprendek založil spolu s bratom Radoslavom značku Opre' Cider. Dnes je to jeden z najúspešnejších slovenských ciderov vôbec.

Cena za cyklus štyroch workshopov je 95€ a prihlásiť sa môžete tu:http://goo.gl/7G08rn. Počet účastníkov je obmedzený, preto je potrebné sa prihlásiť čím skôr.

Stretnutia budú prebiehať každú stredu medzi 17:00 a 20:00 v Kasárňach/Kulturparku.

Tieto workshopy organizujeme v rámci projektu Creative Industry Toolkit 2015, ktorý je spolufinancovaný Ministerstvom kultúry Slovenskej republiky.